De antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

RESERVEREN

Is direct boeken voordeliger dan boeken via een boekingssite?

Bij ons boekt u direct altijd voordeliger dan via een boekingssite. Indien u een betere prijs heeft gevonden, laat het ons weten!

Kan mijn dochter / zoon bij ons op de kamer verblijven?

De “Familiekamers” zijn uiterst geschikt om als gezin te verblijven. In de overige kamertypes is een derde persoon op de kamer niet mogelijk. Quality time met alleen uw zoon of dochter? U bent van harte welkom om in de overige kamertypes te verblijven mits uw zoon/dochter ouder is dan 3 jaar.

Kan ik een reservering maken zonder creditcard?

Om een kamer te reserveren hebben wij een betaalgarantie nodig. Dit kan in de vorm van een creditcard, maar u kunt ook vooraf betalen door middel van i-Deal.

Kunnen wij een kamer met bad krijgen?

De ``Deluxe kamers mét terras`` en de ``Bruidssuite met balkon`` beschikken standaard over een bad en aparte regendouche. Bij de kamertypes ``Deluxe kamer`` en ``Superior kamer met balkon`` is een bad uitsluitend op basis van beschikbaarheid mogelijk. Mocht u een kamer wensen met bad, dan verzoeken wij u vriendelijk dit bij uw reservering te vermelden. De ``Comfort kamers met terras``, ``Comfort kamers`` en ``Familie kamers`` beschikken niet over een bad.

Zijn huisdieren toegestaan?

Rijksmonument Hotel de Sprenck is een allergie-vrij hotel. Daarom zijn huisdieren niet toegestaan.

Tot wanneer mag ik gratis annuleren?

Dit is afhankelijk van uw geboekte tarief en het kamertype. Het standaard tarief voor alle Comfort en Deluxe kamers: u mag tot 48 uur voor de aankomstdatum kosteloos annuleren. Het standaard tarief voor de Familiekamers en Bruidssuite: u mag tot 72 uur voor de aankomstdatum kosteloos annuleren. Vroegboek/non-refundable tarief: u kunt de kamer niet wijzigen of annuleren. Heeft u meer dan drie kamers geboekt? Dan gelden de Uniforme Voorwaarden Horeca.

Kan ik een reservering maken zonder ontbijt?

De hotelkamers zijn uitsluitend te boeken inclusief uitgebreid ontbijt. Heeft u speciale verzoeken voor uw ontbijt? Vraag ons naar de mogelijkheden!

Wij hebben iets te vieren. Kunnen jullie iets leuks regelen?

Uiteraard. Als verrassing verzorgen wij een leuke attentie. U kunt uiteraard ook één van de leuke extra’s reserveren voor een extra feestelijk tintje: rozenblaadjes (€8,50), bonbons (€10,00), Prosecco (€27,00), of Champagne (€65,00).

ONTBIJT / LUNCH / DINER

Vanaf hoe laat kan ik ontbijten?

Op werkdagen wordt het ontbijt geserveerd van 07:00 uur tot 10:30 uur. In het weekend start het ontbijt vanaf 8:00 uur tot 10:30 uur. Is dit te laat voor u? Gedurende de openingstijden van de receptie is het ook mogelijk om een ontbijtpakket aan te vragen welke de avond ervoor wordt geserveerd op de kamer.

Kan ik een glutenvrij / lactosevrij / vegan ontbijt krijgen?

Dit behoort absoluut tot de mogelijkheden! Wij vragen u vriendelijk dit vooraf bij uw reservering aan te geven.

Ik wens graag een lunchpakket. Is dit mogelijk?

Dit is mogelijk. Wij verzorgen een lunchpakket voor €8,50 per persoon.

Serveren jullie ook diner?

Private dining is mogelijk vanaf 15 personen. In het centrum zijn vele leuke restaurants aanwezig. De receptie helpt u graag bij het vinden van een restaurant naar uw wens.

AANKOMST

Waar kan ik mijn auto parkeren? En zitten hier kosten aan verbonden?

Op het parkeerterrein is voldoende ruimte aanwezig om te parkeren. Reserveren is niet nodig. Parkeren is gratis voor hotelgasten.

Ik kom voor 15:00 uur aan; kan ik al inchecken?

U bent van harte welkom om vóór 15:00 uur al bij het hotel te arriveren. Vanaf 15:00 uur garanderen wij dat u kunt inchecken. Voor deze tijd kunt u altijd uw bagage stallen, uw auto parkeren, en de stad en/of omgeving gaan verkennen met onze tips.

Van hoe laat tot hoe laat kan ik inchecken?

Inchecken kan tussen 15:00 en 20:00 uur. Buiten deze tijden bieden wij diverse mogelijkheden. Indien u later dan 20:00 uur arriveert, verzoeken wij u contact op te nemen met de receptie, zodat wij u persoonlijk kunnen verwelkomen. Komt u na 23:00 uur aan? Dan kunt u gebruik maken van de sleutelkluis. Voor meer informatie, verzoeken wij u contact op te nemen met de receptie.

Is het mogelijk om fietsen te huren?

Bij Hotel de Sprenck kunt u fietsen huren voor €10,50 per fiets per dag. Om teleurstellingen te voorkomen, adviseren wij u deze te reserveren via info@sprenck.nl

Hoe laat moet ik uitchecken? Kan dit ook later?

U kunt tot 11:00 uur gebruik maken van de kamer. Wenst u in het laagseizoen langer gebruik te maken van de kamer? Informeer naar de mogelijkheden bij de receptie. In het hoogseizoen (april – oktober) is het niet mogelijk langer gebruik te maken van de kamer.

Hoe kan ik een reservering wijzigen / annuleren?

Heeft u via ons geboekt? Neemt u dan telefonisch of per e-mail contact op met de receptie. Heeft u via een externe boekingswebsite geboekt? Wij raden u aan contact op te nemen met de desbetreffende website. Wijzigingen of annuleringen kunnen wij niet aannemen en lopen via de boekingssite.

Hebben jullie een laadpaal voor elektrische auto's?

Wij hebben één laadpaal die plek geeft voor twee auto's om elektrisch te laden. Deze plekken zijn op basis van beschikbaarheid, reserveren is niet mogelijk.

Ik wil graag later inchecken dan 20:00 uur. Kan dat?

Dit is zeker mogelijk. Wij vragen u vriendelijk de receptie op de hoogte te brengen als u niet voor 20:00 uur kunt inchecken. Tot uiterlijk 23:00 uur is een persoonlijke incheck mogelijk, daarna kunt u uitsluitend inchecken middels sleutelkluis.

Kan ik mijn bagage achterlaten?

U kunt op elk moment gedurende de openingstijden (8:00 uur tot 20:00 uur) van de receptie uw bagage achterlaten.

    Naam :


    E-mail :


    Bericht :