De antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

RESERVEREN

Is direct boeken voordeliger dan boeken via een boekingssite?

Bij ons boekt u direct altijd voordeliger dan via een boekingssite. Indien u een betere prijs heeft gevonden, laat het ons weten!

Kan mijn dochter / zoon bij ons op de kamer verblijven?

Onze Familiekamers zijn uiterst geschikt om als gezin te verblijven. In de overige kamertypes is een derde persoon op de kamer niet mogelijk. U bent van harte welkom om alleen met uw zoon / dochter te overnachten in de overige kamertypes mits uw zoon / dochter ouder is dan 3 jaar.

Kan ik een reservering maken zonder creditcard?

Om een kamer te reserveren hebben wij een betaalgarantie nodig. Dit kan in de vorm van een creditcard, maar u kunt ook vooraf betalen door middel van i-Deal.

Kunnen wij een kamer met bad krijgen?

De ``Deluxe kamers mét terras`` en de ``Bruidssuite met balkon`` beschikken standaard over een bad en aparte regendouche. Bij de kamertypes ``Deluxe kamer`` en ``Superior kamer met balkon`` is een bad uitsluitend op basis van beschikbaarheid mogelijk. Mocht u een kamer wensen met bad, dan verzoeken wij u vreindelijk dit bij uw reservering te vermelden. De ``Comfort kamers met terras``, ``Comfort kamers`` en ``Familie kamers`` beschikken niet over een bad.

Zijn huisdieren toegestaan?

In het hotel zijn geen huisdieren toegestaan.

Tot wanneer mag ik gratis annuleren?

Dit is afhankelijk van uw geboekte tarief. Standaard tarief: u mag tot 48 uur voor aankomstdag kosteloos annuleren. Vroegboek / non-refundable tarief: u kunt de kamer niet wijzigen of annuleren. Dan gelden de Uniforme Voorwaarden Horeca.

Kan ik een reservering maken zonder ontbijt?

Wij bieden uitsluitend hotelkamers inclusief uitgebreid ontbijt aan. Heeft u speciale verzoekn voor uw ontbijt? Vraag de receptie naar de mogelijkheden.

Wij hebben iets te vieren. Kunnen jullie iets leuks regelen?

Uiteraard. Als verrassing verzorgen wij een leuke attentie. U kunt uiteraard ook leuke extra's reserveren voor een extra feestelijk tintje: rozenblaadjes (€8,50), bonbons (€10,00), Prosecco (€27,00) of Champagne (€65,00).

ONTBIJT / LUNCH / DINER

Vanaf hoe laat kan ik ontbijten?

Op werkdagen wordt het ontbijt geserveerd van 7:00 uur tot 10:30 uur. In het weekend start het ontbijt om 8:00 uur tot 10:30 uur. Is dit te laat voor u? Gedurende de openingstijden van de receptie is het ook mogelijk om een ontbijtpakket aan te vragen welke de avond ervoor wordt geserveerd op uw kamer.

Kan ik een glutenvrij / lactosevrij / vegan ontbijt krijgen?

Dit behoort absoluut tot de mogelijkheden! Wij vragen u dit vriendelijk om 48 uur voor uw aankomst door te geven aan de receptie.

Ik wens graag een lunchpakket. Is dit mogelijk?

Dit is mogelijk. Wij verzorgen graag uw lunchpakket voor €8,50 per persoon.

Serveren jullie ook diner?

Het restaurant is alleen geopend voor het heerlijke ontbijtbuffet. De receptie helpt u graag verder met een restaurant vinden wat bij uw wensen past.

AANKOMST

Waar kan ik mijn auto parkeren? En zitten hier kosten aan verbonden?

Op het parkeerterrein is voldoende ruimte aanwezig om te parkeren. Reserveren is niet nodig en parkeren is gratis.

Ik kom voor 15:00 uur aan; kan ik al inchecken?

U bent van harte welkom om voor 15:00 uur al bij het hotel te arriveren. Of uw kamer al gereed is, is afhankelijk per dag. Uiteraard kunt u wel uw bagage bij de receptie achterlaten, en de stad of omgeving gaan verkennen.

Van hoe laat tot hoe laat kan ik inchecken?

Inchecken kan tussen 15:00 en 20:00 uur. Uitsluitend in overleg met de receptie kan u eventueel tot 23:00 uur inchecken. Komt u na 23:00 aan? Dan maken wij gebruik van de sleutelkluis, waar wij een creditcardgarantie voor nodig hebben.

Is het mogelijk om fietsen te huren?

Bij Hotel de Sprenck kunt u fietsen huren voor €10,50 per dag per fiets. Om teleurstellingen te voorkomen, adviseren wij u deze te reserveren via info@sprenck.nl.

Hoe laat moet ik uitchecken? Kan dit ook later?

U kunt uitchecken tot 11 uur. Wenst u langer gebruik te maken van de kamer? Informeer de receptie gedurende de avond voor vertrek - dit is per dag afhankelijk van de beschikbaarheid.

Hoe kan ik een reservering wijzigen / annuleren?

Heeft u via een externe boekingswebsite geboekt? Wij raden u aan contact op te nemen met desbetreffende website. Heeft u via ons geboekt? Neem dan direct contact op per e-mail of telefoon.

Hebben jullie een laadpaal voor elektrische auto's?

Wij hebben helaas (nog) geen laadpaal voor elektrische auto's. Wij zijn er hard mee bezig om er één te krijgen! Tot die tijd kunt u terecht bij www.oplaadpunten.nl.

Ik wil graag later inchecken dan 20:00 uur. Kan dat?

Wij vragen u vriendelijk onze receptie op de hoogte te brengen als u niet voor 20:00 uur kan inchecken. Tot uiterlijk 23:00 uur is incheck mogelijk, daarna uitsluitend met creditcard garantie via onze sleutelkluis.

Kan ik mijn bagage achterlaten?

Zowel voor inchecktijd, als na uitchecktijd is het mogelijk uw bagage bij de receptie achter te laten gedurende onze openingstijden (8:00 uur tot 20:00 uur).

    Naam :


    E-mail :


    Bericht :